U Mobile Buat Hal Lagi Dengan Beri 3X Ganda Lebih Data Berkelajuan Tinggi Kepada Pengguna - OHGEEKZ

OM Leaderboard Ad

U Mobile Buat Hal Lagi Dengan Beri 3X Ganda Lebih Data Berkelajuan Tinggi Kepada Pengguna


Mesti ramai yang dah tahu, baru-baru ni U Mobile ada memperkenalkan pelan terbaru mereka yang sangat awesome untuk kaki muzik di Malaysia yang menjadi bualan ramai. Tak tahu? Ok takpe kalau tak tahu sebab kami akan kongsikan dalam artikel ni. Untuk korang yang suka layan muzik dekat smartphones tu, pelan prabayar dari telko mana agaknya yang patut korang pilih?



Dalam satu dari yang kat atas tu mesti korang ada pakai kan? Kalau bukan Apple Music mesti Spotify. Kalau tu pun bukan juga atleast korang suka dengar salah satu dari stesen radio tu. Apa yang buat U Mobile ni berbaloi, dia menyokong lebih 20 perkhidmatan penstriman muzik buat masa ini.

Maksudnya korang boleh layan semua tu secara percuma tanpa perlu risau tentang data dekat phone korang. Seronok kan kalau tak payah nak risau pasal data kena tolak bila layan lagu guna internet ni.

Kalau Bandingkan Dengan Telko Lain?

Korang tengok sendirilah perbandingan U Mobile dengan beberapa telko lain di Malaysia.



Tiga Kali Ganda Data Berkelajuan Tinggi


Siapa lagi power? U Mobile la yang paling power!! Pelan UMI 30 dari U Mobile contohnya kini datang dengan data muzik paling banyak berbanding telko lain dengan peningkatan 3 kali ganda dari sebelumnya. Kalau sebelum ni hanya dengan 2.5GB data, opss!! sekarang ni bukan lagi 2.5GB tapi dah jadi 7.5GB data berkelajuan tinggi.

Dapat Layan Youtube & Netflix Dengan Video-Onz

Tak lupa juga, 2.5GB untuk korang strim Video-Onz (strim 21 channel bersama U Mobile, seperti YouTube, Netflix, Iflix dan banyak lagi di mana-mana jua tak kira masa. Oh ya, ada lagi sebenarnya yang ditawarkan untuk korang tau. Strim YouTube tanpa had bermula 2 pagi sehingga 10 pagi, data untuk aplikasi Waze tanpa had secara PERCUMA juga 30 minit panggilan percuma ke semua rangkaian. Fuhhh!!

Jangan Tunggu Lagi Sebab Ni Promosi!

So jangan tunggu lama sangat sebab promosi 3X data berkelajuan tinggi ni baru sahaja bermula dan akan tamat pada 15 Februari tahun hadapan. Rebut sementara masih ada tau.



UMI 20
UMI 25
UMI 30
UMI 38
UMI 50
Monthly Fee
RM20
RM25
RM30
RM38
RM50
High Speed Data
1.5GB --> 4.5GB
2GB --> 6GB
2.5GB --> 7.5GB
2GB --> 6GB
4GB --> 12GB
Free Extra Data for Video Onz
500MB
1GB
2.5GB
2GB
4GB
Free Extra Data for Music Onz
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Off Peak YouTube (2am-10am)
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Free Extra Data for Waze
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited
Unlimited


Apa yang kitorang boleh kata, U Mobile akan beri dan terus memberikan ganjaran yang menarik untuk kita semua pengguna setia mereka. So korang jangan lupa dapatkan data Music-Onz tanpa had yang PERCUMA tu sebab dalam masa yang terhad aje tau!

Untuk maklumat lanjut korang boleh layari sendiri website u.com.my/music-onz ataupun pergi je ke mana-mana khidmat pelanggan mereka di seluruh negara. Siapa lebih power? U Mobile la yang power!!






Dikuasakan oleh Blogger.