Melarikan diri dari Mansion Magic dengan segala berbentuk retro - OHGEEKZ

OM Leaderboard Ad

Melarikan diri dari Mansion Magic dengan segala berbentuk retro



Anda akan berfikir anda tidak akan mahu untuk melarikan diri tempat yang dipanggil Magic Mansion betul? Tetapi jika ia lebih seperti penjara menakutkan penuh dengan makhluk nampak tidak berbahaya mencari, maka anda mungkin mahu untuk meninggalkan segera. Ini permainan baru dari permainan penerbit Nitrome, kini boleh didapati di Google Play Store untuk peranti Android, menggunakan platform retro satu sentuhan permainan itu kepada daya tarikan anda dan membantu watak-watak comel membuat melarikan diri mereka daripada Magic Mansion.

Anda boleh memilih watak yang anda mahu bermain, daripada sihir comel, kepada katak kecil comel, kepada bunny lucu, dan membantu mereka merentasi tahap penjara-seperti permainan. Dan anda tidak perlu belajar apa-apa langkah yang rumit, kerana ini adalah salahsatu jenis sentuhan permainan. Lebih banyak anda bermain permainan, lebih banyak karakter yang anda akan dapat membuka kunci di kemudian hari. Anda juga akan menghadapi lebih banyak perangkap dan musuh-musuh di sepanjang jalan.

Capture(31)

permainan ini akan membuat anda merasa nostalgia, walaupun ia telah dicipta sejak kebelakangan ini. Ia menggunakan pengalaman retro arcade 1-bit, termasuk kesan bunyi dan muzik. Ia juga menggunakan hanya dua warna (lebih 1 warna kerana mereka menyatakan dalam huraian permainan) menambah rasa retro permainan. Permainan ini adalah cukup mudah untuk belajar, dan sebagainya ini adalah sesuatu yang anda boleh bermain untuk memperdayakan jauh masa.

unnamed (5)     unnamed (6)     unnamed (7)


Anda boleh memuat turun Magic Mansion secara percuma dari Google Play Store. Terdapat satu pembelian di-app untuk membuang iklan pop-up, tetapi jika tidak, segala-galanya adalah benar-benar bebas.



Dikuasakan oleh Blogger.